Sjukstuga

Fick hämta Max från förskolan i torsdags, för han hade kräkts och var lite hängig. Väl hemma märkte vi inte så mycket av det, men eftersom jag sagt att han skulle vara hemma på fredagen var det bara att hålla det, trots den höga energin hos lillkillen. Men sen vid lunch på fredagen upptäckte jag att han hade feber och där är vi fortfarande. Ligger mellan 38.5 och 39.5. Vill inte riktigt äta (magen inte i balans, men påminner inte om magsjuka) och tycker livet är allmänt jobbigt, det emellan en massa lek och runtspringande i lägenheten. Detta påminner om förra gången, för en månad sen då det visade sig att han hade öroninflammation och ont i halsen. Vi ska ge det imorgon med och har det inte blivit lite bättre så blir det att ringa VC på tisdag för att kolla upp öron och hals.
 

När det enda som går ner är lite glass, då är det de man får =)
 
 
Just nu är det en massa kaos, så jag måste förbi jobbet imorgon för att få rätsida på vissa saker. Har varken tid eller lust att ordna upp skitsaker som strular.
 
Sitter och inväntar Ola och Cissi som ska komma hit och kolla på VM hockey finalen, håll tummarna för att jag inte somnar mitt i. Cissi lär nog sova innan första perioden är slut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0