Eurovision

Sitter och kollar på Eurovision med min kära make. Eller ja, han spelar spel på datorn bredvid, säger han! Tycker han kommer med en massa åsikter även fast han inte tittar. Hans krav för att se på detta med mig var att jag kollade på Star Wars med honom igår, än har jag inte sett någon film och ändå sitter han här  :P
 
Annars har det varit en lugn dag hos Familjen Keyser, Max har haft feber och rätt så slö. Har blivit lite lek och en massa barnprogram. Faktiskt tillåtet när man inte är helt kry. Får hoppas febern beror på tänderna och inget annat. Sen hoppas jag att han är frisk till på måndag då vi ska besöka den nya förskolan.
 
Sen har det varit kvartsfinal i hockeyVM, det får vi ju inte glömma. Tack vare Sedinbröderna så har Sverige idag lyckas ta sig till VM final. Skulle nästan säga att det är enbart pga dem, kollar man hur illa S spelade innan de kom till turnering så var det inte mycket att komma med. Det är iofs nice att ett par spelar kan leda ett lag så långt, men samtidigt rätt pinsamt att Mårds inte kunde/kan få igång resten av gänget. Imorgon kväll är de finaldags mot Schwiez, också ett överraskningarnas lag. Ska bli kul att se =) (Dvs om jag orkar hålla mig vaken).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0