Påsk

Tänkte att det skulle bli ett inlägg medbara bilder från påsken, men insåg att jag tagit alldeles för få. Så jag får väl lov att skriva några rader ändå. Påskledigheten blev inte riktigt som vi tänk oss, planer gick i stöpet hit och dit kändes det som.
På onsdagen när vi åkte upp till mor och far stannade vi i Norrköping för lite kvalitetstid med Familjen Wiklund. Det är alltid lika trevligt att vara där, vi bjöds på god mat och Max fick leka av sig lite med Erik
 
 
På torsdagen hade vi sedan tänkt att åka till min kusin Ulrika och hennes familj, Max skulle få leka av sig lite med Hanna var det tänkt, men det sket sig ju fint. Lilltjejen var sjuk och jag var inte sugen på att åka av förklariga själ. Vi åkte istället in till min lillebror och kollade läget, han har ju skaffat sig en tjej så vi fick faktiskt komma in i en städad lägenhet =) 
 
 
På fredagen var det tänkt att vi skulle åkt till Enhörna för att träffa Elin och hennes familj. Elin har jag inte träffat sedan vårt bröllop och hon har sedan dess fått två barn, senaste tillskottet kom på Max ettårs dag. MEN då Agnes blivit sjuk så fick vi ställa in. Det är så himla typiskt och så satans tråkigt, vem vet när nästa tillfälle kommer? Detta tog ju bara 2,5 år! Är skitbesviken!
Vi tog tillfället i akt och träffa Karin och Donald (som vi skulle träffat på opåskafton) Dem har vi inte heller sett sedan vårt bröllop. Nu har de flyttat till Sköldinge, vilket underlättar det hela lite faktiskt. Vi fick go fika och massa snack, mest om deras kommande bröllop som vi ska på i Maj =)
 
Påskafton, ja.. Det hände väl inte så mycket, vi umgicks, åt gott och snackade en massa skit. Så som det ska vara, Putte hade med sig Felicia hem för första gången, tycker nog hon hävdade sig bra =) Max gillade henne iaf och hon gillade Max.
 
Max fick ett påskägg av mormor och morfar med en bil i, till en början var påskägget roligare än bilen =)
 
Fick smaka chokladpudding för första gången, mumma =)
 
Klicka på alla bilder så blir de större
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0