Åter

Nu har jag som vanligt varit seg på att skriva här, tänker varje dag att jag ska skriva några rader. Och tro mig, jag har att skriva! Det är inte ett händelselöst liv jag lever, även om det kanske låter som det för andra. Det händer mycket i mitt liv som mor till en ett-åring, det är inte en lugn stund. 
 
Max har varit hemma en del, både jag och Oskar har fått svabba. Förr, förra veckan var det för att han ramlade på förskolan och slog upp läppen samt slog i tänderna. Han kunde ju inte äta vanlig mat stackarn och då kunde han ju så klart inte gå till förskolan. 
Förra veckan ringde de oss och sa att han inte var bra i magen och inte ville ha di honom på fredagen. Jag hävde motsatsen och hade rätt. Han var inte konstigt en gång efter han kommit hem i torsdags. Hel skumt! tror mest att han ätit nått han inte tål. Men förskolan ville vara säkra på att han inte smittade ner de andra med nått, så det var bara att gilla läget och vara hemma med honom. Då han inte var sjuk så tog jag med honom för en lekdate med Nicolina och jag fick snacka skit mer Maria. 
 
Helgen har bestått av två träningspass på friskis, shopping och barnkalas. Lilla Nicolina har blivit en stor flicka och fyllt ett. Vi hade mycket trevligt och åt mycket god fika =) 
 
Att bero på träningen är jag såå glad att min kära make ställer upp och tar hand om Max när jag är iväg ( ja, jag skriver äntligen nått positivt om min man :P ) Han vet att det är viktigt för mig och det innebär ju också att han får mer tid framför datorn, så han klagar inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0