Förslappad

Sitter här och är måttligt irriterad på mig själv. Jag har lyckats gå ner 10 kg, motivationen har varit på topp, men den senaste månaden.. Det har varit så mycket annat att tänka på, Max som varit konstat sjuk sen mitten av april, jag har själv varit halvkrasslig, varit i konflikt med gymnasieförvaltningen, rent alltmänt deprimerad skulle jag vilja kalla det. NU sitter jag hemma med en inflammation i en sena i höger fot också och har fått träningsförbud. Tack!
 
Undanflykterna för att inte ta tag i träningen är många, trots att min kropp (och hjärna) egentligen vill ut. Jag vet inte vart jag ska finna den. Någon?
Saknar på nått sätt de där 2 h promenaderna till förskolan varje dag, de har verkligen hjälpt mig att gå ner, samt motivationen till att äta lite bättre. Jag har fortfarande inte börjat trycka i mig bröd, men jag hoppar över måltider och sötsugen blir på så sätt jobbigt. Då Max har varit sjuk och inte har några matrutiner, så har inte jag heller det. Underligt det där. Har funderat på att fixa alla mellanmål dagen innan, så att det finns färdigt, jag ska bara slå slag i saken bara..
 
Var länge sen jag uppdaterade och så får ni ett deppigt inlägg, men det är så det ser ut just nu. Visst har vi det bra, jag och familjen och vi har det roligt ihop =)
 
Idag fyller dessutom bästaste maken 31 år och det har firats med paket och tårta. Paket från Max och mina föräldrar. MIn present var biljetter till att se Def Leppard i Helsingborg förra veckan =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0