Vårruset

Så var det åter igen dags för vårruset, tredje året i rad så nu kan man väl kalla det en tradition? Skulle ha gått med Cissi, men hon fick förhinder, så Therese tog sid röda fana och åkte från Reftele och hit för att ta en promenad med mig. Det var himla kul att se henne igen, vet inte hur länge sedan det var. Har en känsla av att det var i oktober förra året då vi stannade till hos henne på vägen hem från Ullared. Vi hade iaf en trevlig afton med mycket snack =) Har en aningens träningsvärk idag känner jag. Kan ju delvis bero på att jag faktiskt började gymma i onsdags. Har äntligen hittat en träningspolare, Patricia, så vi ska gå två gånger i veckan på friskis. På onsdagar blir det gym och på söndagar blir det pass. Jag behöver verkligen detta och det är skönt att även Oskar förstår detta och inte gnäller om att han måste ta hand om Max två kvällar utan mig.

Fredag, idag börjar hockey VM. Sabba kommer över och tittar med oss, får se om vi kan lura hit någon mer. Så närmaste tiden blur det mycket hockey och lite fritid =)

Funderar även på att inhandla ännu en kudde till Max, tvättade hans och den blev inte så skönt. Trots att jag tumlade den med tennisbollar, men å andra sidan sover han som en stock på den iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0