Ja, jag vet...

Det är alldeles för länge sen jag skrev. Har nya inlägg på gång varje dag, men jag får bara inte tummen ur röven att skriva dem. Sen har jag en fix idé om att det alltid måste läggas in bilder i samband med ett inlägg, men det måste det ju absolut inte. Det blir en massa bilder när det har tagit lång tid mellan gångerna, det för att det annars blir supermycket att skriva.

Idag har det varit mycket varm, Max har haft lite kläder på sig, men har värmeutslag på hela kroppen. Vi har varit och fikat med Patricia och hennes Lilja (från föräldragruppen) på stan idag. Stör mig på att det är så sablans få caféer där man faktiskt får in en vagn, och två ska vi inte tala om. Visst finns det uteplatser, men det är ofta trångt där med. Vi hamnade iaf på bibblan där det finns gott om plats och billig fika.

Livet flyter annars på, Max utvecklas så det knakar. Han äter smakpotioner, snurrar runt på golvet och vill mer än gärna ta sig framåt. Just nu hasar han fram, men vill gärna upp på knäna. Det är härligt att se hur han utvecklas vår lilla glis.


Gröt är gott!

Vi har även hunnit med att göra vår årliga resa till Öland. Vi umgicks med Ola och Cissi, grillade och bara hade det gött. Vi var bara där ett dygn, vilket gör att man inte hinner ta det så lugnt och koppla av som man vill. Anledningen till att vi inte var där längre, var att vi har så satans mycket uppbokat. Vi är knappt lediga en helg innan september, helt galet. Ändå hinner vi inte med allt vi vill hinna med eller träffa alla man vill träffa. Som tur är fyller Oskar 30 år snart och då kommer det lite folk och säger hej som vi inte sett på länge =)


Öland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0