Rubriklös

Dagarna går i ett, tänker att jag ska uppdatera nått litet varje dag. Som ni märker så händer ju inte det. Vi har säkert gjort en hel del, men när jag sitter här och ska plita ner det med bokstäver så är det borta. Just nu verkar det som om vi inte gjort ett dugg sen jag uppdaterade senast. Det är nästan så att jag är på väg att hämta almanackan för att kolla efter,haha.

Just nu är Oskar ute och tar en promenad med Max i det blåsiga vädret. Han har inte "luftats" ordentligt sen i torsdags. Han har varit förkyld, hostig och rosslig..igen.. det ger sig aldrig på honom. Stackarn, det var till och med så illa en kväll att han fick sova i babysittern, men vad gör man inte för att han ska kunna andas och slippa lite hosta.
Själv har jag fått ont i halsen och känner mig hängig, tyvärr inte så hängig att jag kan ligga still. Det kommer förmodligen att straffa sig.. :/

Förra helgen hade vi familjen Wiklund på besök, Linda, Jonas och Erik kom för att besöka Max ( eller som Linda sa, vi besöker er också) Det blev en lugn helg med skitsnack och lek med Erik. Han har växt nått så in i vassen, kan bero på att vi inte sett dem på bra länge. Ska försöka ta och åka förbi där när vi åker hem till Sköldinge över påsken.



Denna vecka är för ovanlighetens skull lugn, vi har inget planerat förens på söndag (sen är de tre nästkommande helgerna fyllda)  Då blir det våffelätande hos Ola coh Cissi, samt HELA familjen Nilsson. De vill så gärna se Max så de kommer hit från Kalmar/Öland. Känns skönt att vara ledig, men jag vet att jag kommer gå mig själv på nerverna, haha


Så här glad gjorde Frida D Max för några veckor sedan =) Inte lätt att få bild på honom när han ler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0