Lite irriterad

Ja, det blev jag faktiskt igår. På min kära make.. Bara igår tänker ni, iofs så blir jag det rätt ofta men det är inget jag brukar skriva om.
Jag är inte kristen, döpt och konfirmerad men tror inte på nån Gud. Oskar han är en överdriven ateist som inte ens kan gå på dop. det för att barnen själva inte får välja om de vill gå med i svenska kyrkan och han tycker det är fel. Tro mig, jag förstår varför religion skapar krig.

Igår kväll iaf ringde det på dörren, sa till honom att inte öppna om det inte var någon han ville tala med. Han öppnar och utanför står Jehovas, de frågar om han har tid att tala, varpå han säger att han tittar på hockey. Det är väl helt okej, men sedan när de erbjuder honom tidningen vakttornet så säger han att han redan läst den och att det bara står en massa skitsnack i den sen slår han igen dörren framför näsan på dem.
Som sagt, jag tror inte på det de säger osv men jag ogillar sådan ohövlighet. Han hade bara kunnat skita i att öppna dörren för dem.

Annars tycker jag om min make en massa mycket, men igår gjorde han mig bara irriterad!

Idag har jag och glisen varit på BVC, han väger nu 5240 g och är 54,5 lång =) Växer så det knakar, nästa gång vi ska dit så är det sprutor som gäller.

Kommentarer
Postat av: maken

rättelse: 2 gånger sa jag att jag var upptagen och de fortsatte prata och det var bibeln och inte vakttornet de ville prata om. :-D

2012-03-21 @ 00:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0