I have a cold..

och det stör mig fruktansvärt! Började i måndags med att jag kände mig hängig till att igår få ont i hela fejan med allt vad det innebär. Bihålor, nästa, tandkött, you name it, där har jag ont. Som tur är har jag ingen feber. HAde jag haft det så hade det varit lugnt, Oskar har varit hemma hela veckan (på gott och ont) Maxkompetens har inget jobb till honom just nu, det innebär en Oskar med kort stubin, ibland får man tänka sig för vad man säger. Klart det inte är hans fel, som han säger, han önskar han hade någon att vara arg på.
Jag är ute och kollar lite jobb, främst är det sommarjobb ute och dels är det för tidigt att söka nått då jag inte räknar med att börja jobba förens tidigast augusti. Vill egentligen inte leta jobb, utan vill gärna tillbaka till Kungsmad. Hoppet är det sista som överger mig i denna fråga faktiskt =)

Snart är det dags för två långa bilresor och Max två första semestrar. Nästa vecka ska vi till Säffle och helgen därpå är det påsk och då ska vi hem till mina föräldrar. Har kommit på att jag bokat in att träffa en massa folk när vi är hemma, får verkligen hoppas att vi hinner med att träffa alla som jag lovar. Vill ju att mamma och pappa ska ha så mycket tid med Max som möjligt, det är viktigast.

Idag ska jag äntligen få gå och klippa håret, var evigheter sen. Ekonomin tillåter det egentligen inte, men det struntar jag faktiskt i. Ska bli så skönt! Sen är det bara blekningen kvar, saknar mitt blonda hår (måste ju bevisa vem jag verkligen är!) Ska vänta ett par veckor, det kommer förmodligen att bli lite gult första gången och då vill jag inte ha en massa besök inbokade. Man ser ju tillräckligt ut som man gör :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0