2012

Ja, ännu ett nytt år är kommet. Som ni vet finns det bara en sak som vi går runt och väntar på, det finns inget som väntans tider eller hur? Därför finns det inte heller mycket att skriva i denna blogg just nu. Det händer inte så mycket i mitt liv just nu, jag tvättar fönster, jag plockar, jag städar, jag dammar.. Ja en massa sånt, dels för att det är trevligt om allt är gjort när ungen tittar ut och dels för att se om det kan hjälpa lite på traven.
Vet att ungen inte är "färdigbakad" än, men jag kan ju ha tur och den vill komma ut lite tidigare. Oskar sa just till mig att han kommer inte vara nöjd med livet förens vi har den lille hos oss.

Jag passar på och låter Oskar sitta så mycket vid datorn som möjligt nu, han är helt såld på Star wars spelet och tycker nästan att det är lite beroendeframkallande. Det är helt ok att han tycker så och jag kommer tycka att det är ok att han sitter där även när han blivit far, men han är också medveten om att det kommer vara annat som går före även om han är mitt uppe i en raid.

Snart dags för lite kvällsmat, ikväll blir det vitlöksbröd *mums* Sen efter det ska vi se om jag kan få lite sömn, har inte varit många timmar detta dygn som ögonen har varit stängda. Inatt ska Oskar dessutom sova med en mask, han utreds nu för sina snarkningar och sina andningsuppehåll. Får se vad det kommer visa sen. Han är just nu i en "bra period" med inte mycket snarkningar eller andningsuppehåll, det vore ju fan om detta inte visade nått nu.

Kommentarer
Postat av: eva

Nu är väntan slut. GRATTIS

2012-01-03 @ 14:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0