4 kg

och still going strong. Han växer vår lille Max och nu har han börjat stabilisera sig och inte gå upp 400 g i veckan. Allt rullar på, jag har nog fortfarande inte landat i föräldraskapet, men sakta men säkert är jag snart nog där.
Veckorna ser lika ut, vi roar oss jag och Max under dagarna och ibland så har vi Lollo på besök.

I helgen firade vi Dansk som fyllde 30 år, människorna runt omkring än börjar bli gamla :P Snart är man själv där, dock har jag ingen åldersnoja, längtar nästan tills jag fyller 35 år. Längtar och längtar kanske är ett starkt ord, men you get the point =) Oskar var ute på Pauze och firade honom på kvällen, blev glatt överraskad när O kom hem och inte var full. Med tanke på att han inte druckit på bra länge. Kan kanske vara det att jag hotade honom lite och meddelade att han kommer få ta hand om sin son oavsett hur har mår och kräks han sover han någon annanstans.

I helgen väntas besök av familjen Wiklund. Var länge sen nu och det ska bli mycket trevligt, längtar =)

Ett litet livstecken från oss, om än ett väldigt kort ett

Kommentarer
Postat av: Marie

Kul att höra att allt går bra =)

2012-02-13 @ 22:27:41
Postat av: sofia

Du är ju inte riktigt som du ska... längta tills man fyller 35! min bror sa med ett ondskefullt leende att efter i år kommer jag komma ifatt min pappa i ålder (dvs i år är jag exakt hälften så gammal som honom, nästa år har jag närmat honom i ålder). jag ska gräva ner mej i en lövhög när jag fyller och den som säger grattis kommer jag kasta ruttna tomater på! så det så!! ;)

2012-02-13 @ 23:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0