Operation sova själv på dagen

är inledd för lilleman, inledd av hans far. Jag tycker fortfarande att det är lite jobbigt att lägga ifrån mig min lilla son. Nojig? Absolut! Samtidigt tycker jag ju också att det är lite skönt att till exempel gå på toa utan att behöva krångla med att förflytta honom mellan oss. Det kommer onekligen bli mycket enklare när jag är själv hemma. Vi har även börjat så smått att lägga ifrån oss honom på kvällen, eftersom han somnar vid 18 blir man lätt låst. Eftersom han sover själv på natten tycker man inte att det ska vara jobbigare för honom att sova själv övrig tid, men det verkar verkligen vara så. Normalt?! Ingen aning..

Idag är det valborg, många år sedan jag hade planer just denna dag, och i år är inget undantag. Vi funderar på att ta oss ner och lyssna på en ny växjökör på stortorget ikväll samt titta på elden vid sjön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0