Barnloppis

Så var det åter dags att gå på barnloppis. Igår styrde jag och Lollo bilen mot IOGT för att fynda lite. (Hade hoppats på fröken Lindemann också, men magsjukan hägrade i Nydala) Jag var ute efter lite sommarkläder till Max, shorts, Linnen, kortärmade bodys samt lite pyjamaser. Hittade allt lite, men inte alls så mycket som jag hade hoppats, det säljs en aningens mer tjejkläder en pojkkläder. Tror att de ska ha en loppis till innan sommaren och hoppas få fynda lite till då. Tänkte lite på priserna som vissa satte på olika saker, en del tror att de kan få hur mycket som helst för slitna saker, mitt råd är att inte försöka få in lika mycket som man köpt sakerna för, man får inget sålt då. Hittade flera leksaker/lekmattor som jag gärna hade köpt, om de inte kostat multum. Sen förstår jag att man vill ha in så mycket som möjligt, men ibland var det löjligt.


Fynden från loppisen =)

Helgen har annats gått i umgängets tecken. Fredagen började med en mycket trevlig fika hos Gunilla och Per, skitsnack och kaffe stod på schemat. Därefter umgicks jag med min make, inte utan barn, men med ett barn som sov själv för kvällen. Visst, i korgen bredvid oss, men vi höll inte i honom när han sov för en gång skull. Igår, lördag så var Sabbacus och Oskar på whiskeyprovning, passade då på att umgås med Patricia. Vi hade en lugn och trevlig eftermiddag kväll med en mycket högljudd liten kille. Snacka om uppmärksamhetskrävande *haha*
Idag så styrde vi kosan mot Björn och Annika, alltid lika trevlig att träffa dem och Sindre. Har precis försöka att ringa fröken Lindemann för att höra hur det går i sjukstugan, men hon ville inte prata med mig, mycket dålig stil *pikpik* :P

Nu är det detta som gäller hos Keysers: operation söva Max. Eller han söver sig själv rätt bra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0