Vila i frid Stefan Liv

Jag må inte ha varit det största fan Stefan Liv haft, men han var en bra målvakt och har gjort mycket som sätter spår i människors hjärta och hjärna. Jag vet inte om det är mina gravidhormoner, men det känns som om luften har gått ur lite nu här på kvällskvisten. Vet inte alls varför. Normalt hade man inte reagerat alls över att det skett en krasch i ryssland, men nu. Nu när det är en svensk och många kända hockeyspelare som omkommit kan man inte låta bli. Skulle göra ett längre blogginlägg tänkte jag, med lite bilder och lite uppdateringar om livet, men det får nog bli lite senare. Ska kolla på nyheterna och smälta detta först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0