Så var denna helg över...

och den har gått fruktansvärt långsamt. Har haft en sjuk karl hemma, och inte nog med att han har varit sjuk, han har varit arg och irriterad. Varför? Jo, för att i helgen skulle vi har varit på 120-års kalas i Säffle. 4 av Oskars vänner fyllde 30 år och det skulle firas med dunder och brak, alla skulle vara samlade. Så, därför har min man varit rätt så bitter, han hade ju självklart velat vara på plats.
Vi fick ett MMS och ett telefonsamtal från festen, var skönt att de tänkte på oss i alla fall. Idag är det söndag och han mår mycket bättre, vilket han så klart är bitter för eftersom det hade varit bättre om han mått så i går. Jag är så klart glad över att slippa se honom sjuk =)


Så här har mannen min suttit i tre dagar, idag med kläder på för första gången.

Jag har däremot inte gjort så mycket. Jag har en hel del sammandragningar på natten, så det blir till att vila och vara rastlös på dagarna. Gårdagen spenderades med att kolla på Stefan Liv´s minnescermoni samt att äta en massa chokladpudding.
Måste ändå uttrycka min irritation över dessa sammandragningar innan jag går vidare. Vi är alltså i v 25 nu och jag tycker att de kjan vänta i minst 10 v till innan de lägger sig i mitt liv. Jag förstår ju dess syfte, men come on! Låt mig sova på rygg och få en god natts sömn, något som det ändå kommer bli lite av sen.

Till något lite roligare, fick i förra veckan ett fint kort på posten. Inbjudan till Ida och Tobias bröllop =) Det gjorde min dag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0