Morgonblogg

Det är nog första gången som jag satt mig här innan jobbet, tänkte att jag skulle försöka få in lite småinlägg nån gång ibland iaf. Det är alltid lättare att göra på den bärbara datorn, men den är ju rätt ofta upptagen. Konstigt eftersom den är MIN!
Idag har jag (intresseklubben anteckna nu) en bad bad bad hair day, den är inte av dess like. Så illa att jag nästan skulle kunna ringa och sjukanmäla mig. Ja, ni läste rätt! Jag hatar att ha dåliga hårdagar. Just nu funderar jag på varför jag klippte av mig håret, det går ju ändå inte att fixa efter ett par veckor och detta visste jag innan. Suck, ibland blir man bra trött på sig själv.

Sen har sömnen varit näst intill obefintlig inatt, vid fyratiden gav jag upp, dels för att kroppen strejkade och dels för att Oskar snarkade som en gris! Så idag har Oskar fått uppdraget att åka till babyproffsen och kolla hur mycket en gravidkudde kostar, för det här med vanliga kudda överallt funkar inte. Fick tipset från Linda, hon sa att det var det bästa köp hennes man någonsin gjort till henne. Får se om jag håller med, men det är värt en chansning, oavsett pris. Måste ju för farao sova för att kunna leva om dagarna.
Sen var jag på massage igår och det resluterade i en massa ömhet (som så klart uppkom inatt). Eftersom jag numera bara ligger på sidan så har härliga muskelknutar uppstått och dom masserades bort. Jag vet att jag kommer att vara tacksam imorgon, men idag ångrar jag mig lite.

Ska strax bege mig mot jobbet, blir en lugn dag. Cissi kommer på middag ikväll och sen blir det till att se på Lakers elitseriepremiär på teven, ska bli kul och se hur de står upp mot Frölunda.

Ha en skön dag alla!

Kommentarer
Postat av: eva keyser

Jag lovar sovställning kommer bli ändå svårare att hitta, vänta till elefantstadiet (då man är så stor att det inte är kul längre).

2011-09-13 @ 19:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0