Eftermiddagskaffet...

rinner ner i strupen och smakar fin fint. Sitter och filosoferar lite och surfar runt innan det är dags att bege sig mot jobb nr 2. Har inte varit där på bra länge, så det ska bli skönt att komma dit. Kommer vara en aningens ringrostig, men va fan =)

Kaffet är idag inte bara ett "jag måste ha min dagliga dos koffein" utan även idag " jag måste ha en stor dos koffein för att vara vaken" dag. Sov apilla inatt igen och gick upp vid fem snåret. Fattar inte varför, för jag hade en jobbig dag igår och var jättetrött, kroppen ville absolut inte slappna av.
Sov även för första gången med gravidkudden jag beställt, i hopp om att den skulle få mig att ligga lite mer stabilt, men ack vad fel jag hade. Klart jag måste ge den en chans till, men inatt var den mest till besvär. Tur att den inte var jättedyr och tur att den går att använda till annat sen.



Elitserien drog igång igår också, mycket nice. Vi har numera möjlighet att titta på matcherna, vilket är ett problem då vi hejar på olika lag. Så, igår så skulle första fighten gå av stabeln mig och Oskar emellan. Jag måste tyvärr meddela att det inte blev nån fight, kanalen som visade Djurgården funkade så klart inte. Fick tipset att Oskar kanske manipulerat tv:n, tror att den personen kan ha rätt faktiskt ;) Så, Oskar fick se sin match, *suck*

Nej, nu ska jag ta tag i mitt liv och fixa lite här hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0