Möhippa

I fredags kväll satte vi oss i bilen för att styra kosan mot Göteborg och Rickard. Han agerade hotell åt oss under helgen då jag skulle på möhippa i Kungälv för allas vår Idas som ska gifta sig om tre veckor.
Vi överraskade fröken Persson vid 11 snåret, därefter bar det av till Marstrands havshotell för en lugn lunch, relaxande i spa samt lite behandling. Den blivande bruden fick en ansiktsbehandling. Själv tog jag hand om mina fötter en liten stund.
Det "elaka" som Ida fick göra på plats var att testa den iskalla hinken, hon fick en massa kallt vatten på sig helt enkelt. Tur att resten av stället var varmt =) Finns tyvärr inga bilder innifrån spastunden, men det var hemskt trevligt.
Efter detta bar det av till en av tjejerna för lite byte av kläder och fix av hår, därefter gick vi ut i Kungälvs kvällen för att få i oss lite god mat. Kvällen avslutades sedan hemma hos Ida. En lugn och stilla möhippa med mycket skratt.




På söndagen fick jag sedan lida för att jag hade haft trevligt, Plupp tyckte att jag ansträngt mig lite för mycket och var noga med att meddela mig detta. Fick iaf en tur på IKEA innan vi åkte hem och inhandling av det sista inför nedkomsten.

Veckan i sig kommer att vara lugn, öppet hus på jobbet imorgon, massage på onsdag kväll, hockey på fredag kväll (växjö-Djurgården) och sen lite fix till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0