Att raka..

benen är inte lätt när man är i åttonde månaden. Om man inte var speciellt vig innan graviditeten har det ju inte blivit bättre nu. Tror jag lyckades rätt hyffsat =) Nu tänker ni "varför överhuvudtaget ger hon sig på det, lite hår på benen skadar väl ingen" Nej, oftast bryr jag mig inte, men idag så kändes det som en sån dag helt enkelt. Det lär ju inte ske på ett bra tag nu iaf ;)

Veckorna går jättefort, imorgon har vi bara 7 veckor kvar till beräknad förlossning. Vi är verkligen spända och lyckliga över att snart ha den lille/lilla hos oss. Väldigt spända över att se om det är en pojke eller flicka. Vet inte om jag skrev i mitt förra inlägga om Fridas kommentar angående våra, vad vi anser är, neutralt inköpta kläder. "Nej, Petra jag kan ju inte påstå att ni har köpt neutrala kläder!" Hon tycker att vi har handlat lite mer åt pojkhållet. Jag hävdar att det blir en pojk, så det gör inget. Även om de faktiskt är NEUTRALA :P

Har hunnit med att åka ut till Huseby julmarknad och handlat samma sak som alltid. Korv, chokladbollar och Ölandsost. Lämnade Oskar hemma och jag tror att det för en gång skull ledde till att inte så mycket pengar gick åt. Sällskapade med Cissi istället. Lite tjejtid är allt bra ibland =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0