Vetekudde

Is the shit när kroppen värker. Ligger här hemma, ensam en fredagkväll och försöker slappa. Oskar är ute på Delux och käkar med lite polare. Var meningen att jag skulle följt med men min fysiska hälsa vill inte samma sak som jag. 

Har en lite undran, varför är det aldrig nått på tv en fredagskväll? Eller under hela helgen överhuvudtaget. Ja, jag vet det är inte meningen att man ska vara hemma och slappa utan ute och röja, men ändå. Jag är ingen ungdom längre, tycker att tvkanalerna borde tänka till.  Jag är inte överförtjust i att titta på film, blir rätt rastlös och vill titta på typ entimmes program, men fan det är bara skit eller repriser. Kanske skulle starta en egen gratiskanal?!

Annars har snön varit det stora störande elementet idag. Jag har inget emot snö, men då ska det vara lite kallare, det ska ligga kvar och inte bara bli till en massa slask. Helt värdelöst är det, till ingen nytta kom snön eftersom den snart är bortsmält igen. Dessutom blev jag nerstänkt av bussar, två gånger på vägen till och från sjukgymnasten. När jag kör så ser jag till att sakta ner om jag ser att det är MYCKET slask och vatten på vägen.

Helgen består av lite renovering och jobb lördag/söndag kväll.

Kommentarer
Postat av: ida

har ni mycket snö kvar nu då? här har det försvunnit under dagen. så skönt:) åhh ja älskar också min vetekudde, bästa uppfinningen ever! okej kanske inte. men det är sjukt skönt;P

2011-03-19 @ 15:46:58
URL: http://nyveckanyttliv.bloggplatsen.se/
Postat av: Petra her selfe

Vi har snö kvar, var apkallt igår kväll så de bara vägrar smälta bort. Idag är solsken och "varmt" så jag hoppas på att det försvinner, vill gå i gymapdojor! =) Hehe, den lindrar gött om inte annat!

2011-03-20 @ 08:40:03
Postat av: rebeccadahlin

fin blogg! :)

2011-03-20 @ 08:49:29
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/
Postat av: lovisa

Godmorgon allt bra?:)

2011-03-20 @ 08:50:46
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: frida

Hej!

Tänkte tipsa om en superbra gratissajt: http://www.supergratis.se/?r=75450



Genom denna sida samlar man poäng genom att utföra gratiskampanjer, tävlingar osv. För att sedan byta in sina poäng mot valfri pryl (telefon, kamera, presentkort osv)

Jag själv har samlat ihop till en kamera och 1000kr på HM.



Gratis är gott, eller hur?

Prova du också :) Helt gratis!

2011-03-20 @ 09:41:01
URL: http://www.supergratis.se/?r=7545

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0