Vårdag

Idag är det en fantastisk dag! Endast någon minusgrad och sol så det står härliga till =) Det var fantastiskt skönt att ta min man i handen och gå på en promenad på förmiddagen. Vi har haft en så skön och slapp dag än så länge. Det är inte ofta vi har det, visst vi umgås jämt men det är alltid nått som ska göras, nått som ska hinnas med.

Vi har nyss ätit en härlig fisklunch och kolla på skidor och snart ska jag ta och åka till jobbet. Oskar ska ha en spelkväll med killarna. Det är bra att han passar på att ha det nice när jag ändå inte är hemma. Vissa ska ha det bra med andra ord ;)

Veckan bjuder inte på så mycket annorlunda, inte vad jag vet än i alla fall. Ska se om Lollo har tentat klart snart så en fika hinns med och så ska jag se till att fixa det där sablans passet också. Det kan kanske vara på tiden så att jag hinner få de INNAN vi åker :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0