Scones

stod det på menyn till lunch. Mannen är hemma och snäll som han är fixade han detta till sin fru =) Fast jag vet inte ritktigt vad han lärt sig att läsa då han missade en av de viktigaste ingredienserna för en lyckad scones, bakpulvret. Han blev bara liiite mobbad. Jag älskar min man och han förtjänar all skit i världen =)

Lollo kom över med Daniel och fick sig ett litet smakprov. Den pojken gillar inte mig, haha. Varje gång han inser att han hamnat hos mig istället för att vara hos mamma gallskriker han, stackare, vad han utsätts för :P


Har annars varit på Dag X i tipshallen. Där UF företagen runt om visar upp sig och säljer sina produkter. Måste säga att det fanns många som verkligen hade gjort det lätt för sig och andra som verkligen hade gått in för att skapa nya spännande produkter. Handlade lite, kunde inte låta bli =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0