Huvudvärk...

i flera dagar tär på ens humör. Vet inte riktigt vart den kommer ifrån, den bara etsar sig fast, molar och molar så att jag blir tokig. Tabletter funkar inte, men jag tar dem i hopp om att det kanske kan lindra lite. Livet orkas inte riktigt med när det är så här, och jag känner mig som en fruktansvärd bitter***** (värre än normalt)

Ringde iaf till sjukgymnasten idag för att se om de kan hjälpa till lite, kan vara en släng av kraftig spänningshuvudvärk. Jag hoppas iaf det, då kan de kanske hjälpa lite med massage och sträckningsövningar. Ringde dem av en annan anledning också faktiskt. Har ju haft stora problem med värk över vänster bröst och ut i armen och nu tror läkaren att jag har nått som kallas Tietsez syndrom (kolla fass) Det innebär i stora drag att det är lite vajsing på brosk runt bröstbenet där revbenen fäster och det kan leda till lite låsningar.
Ja, jag vet.. det är bara fel på mig! haha!

Nu ska jag ta tag i det där folk kallar frukost. Börjar inte jobba förens vid 12 idag så det är slötime i soffan som gäller på förmiddagen.

Kommentarer
Postat av: Elin Kardell

Men lilla gumman! Du har ju ofta huvudvärk..har du kollat upp det ordentligt, har du gjort någon MR nångång på huvudet? Kolla hur det gick med mig.. Blir lite orolig för dig nu.. kraam

2011-03-10 @ 11:41:32
Postat av: Jag själv

Elin vännen

Du behöver inte bli orolig, har gjort alla röntgen som går på hjärnan. Det mesta är från rygg och nacke. Hur går det med dig? Kram

2011-03-11 @ 03:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0