Bilder...

Jag har ju lovat er lite bilder, kommer inte ihåg på vad riktigt men här kommer iaf några (klicka på den för större storlek)




I december föddes Dansk och Lollos lilla Daniel, här är han endast två dagar. Andra kortet är taget nu i Mars.


I januari hade jag besök av en gammal korridorsvän från Italien som jag inte sett på 4 år, helt fantastiskt kul. Valerio vid Växjö sjön.


I Januari firar vi min kusin Anna som fyller 40 år. Samtidigt stannar vi till i Norrköping hos familjen Wiklund och får denna fantastiska bild på Erik.


Vi har en Pudas light fest hos Norsk som har köpt en massa saker från Pudas och inrett sin studentlägenhet med bar och annat =)


Vi har familjen Lindemann/Ingemansson på besök och Line charmar oss totalt. Den första boken hon kom över (den enda hon läste) var 101 ölsorter =)


Våffeödagen har även den hunnit "firas", det tillsammans med Ola och Cissi. Det fanns både vanliga våffler, chokladvåfflor och kokosvåfflor på bordet denna afton.

Nog för denna gång =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0