Grattis

Frida och Samuel till er lilla Lykke som kom inatt vid fyra tiden. Äntligen är den lille hos er efter alla turer. Jag har haft äran att följa detta genom samtal och sms från Frida. Hon insåg att jag fick höra för lite från henne förra gången så nu tog hon i med allt =) Så, nu får jag inte klaga på att hon inte hållt mig uppdaterad.
Oskar är dock liite irriterad över att hon inte kunde knipt lite till då han faktiskt hade tippat på att ungen skulle komma ut imorgon, haha. Får se vad den lilla väger, får se om jag kan ha haft rätt på nått iaf. Dock hävdar jag att om Frida inte begärt en honnsvepning så hade ungen kommit ut den 11 juni som jag trott!

Det är lördag morgon, vi har familjen Wiklund på besök. Jättetrevligt att ha dem här faktiskt, vi kom fram till att de var här innan Erik föddes, alltså 2009, så det var på tiden =)
Alla ligger och sover och jag sitter och filosoferar, funderar på att jaga upp Oskar då jag är hungrig och faktiskt inte vill äta själv idag. Frågan är om det uppskattas!? Tveksamt....

Lovar att snarast försöka lägga upp bilder från Sabbacus och Patricias bröllop. Som ni märkt så har jag inte hållit mig ens till att veckoblogga, vilket är superkasst tycker jag personligen.

Kommentarer
Postat av: ida

men vi tycker om dig ändå petra, även om din blogguppdatering stundtals är kass;P

2011-06-04 @ 10:11:00
URL: http://blavinge.bloggplatsen.se/
Postat av: Petra her selfe

Haha, tack Ida =)

2011-06-10 @ 06:57:14
Postat av: Frida

Men tack söta du!! Är ju ganska dålig själv på upptaderingar för tillfället :P

Haha ja inte fan kan du klaga på uppdateringen i alla fall ;)

2011-06-10 @ 21:01:09
URL: http://childofdestiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0