Brist på aptit

Den senaste veckan har varit lite upp och ner. Mycket huvudvärk som jag skrev i inlägget tidigare, men också en brist på aptit. Har inte kunnat äta vad som helst och då jag jobbar mycket har det varit lite jobbigt. Yougurt, vitt bröd och onyttigheter har i alla fall gått ner, bättre än ingenting om ni frågar mig. Jag hoppas att denna vecka blir lite bättre. Har ett dag/nattpass på jobbet idag, sen åker vi mot Sköldinge imorgon för att hälsa på mina föräldrar ett par dagar. Sen blir det bara slapp för hela slanten, det ska bli skönt att bli lite ledig faktiskt. Oskar han har semester denna vecka, går på en vecka och är sedan ledig i två. Vi får lite tid ihop iaf nu i sommar.

Fick en trevlig nyhet i fredags, trots all tragedi i Norge, kan de ske små mirakel. En gammal vän till mig som bor i Norge födde en lite frisk pojke vid namn Lucas. Vi har mailat genom hennes graviditet och jag har fått följa henne i bildform. Hon sa att det var den bästa upplevelsen i hennes liv, tror jag säkert, iaf efteråt :P

En kort uppdatering, nu blir det morgonkaffe framför morgonsoffan!

Kommentarer
Postat av: Bella davis

Heej fin blogg du har,

allt bra med dig :)?

Kolla in min blogg om du är intresserad av mode eller vill följa en 18 årig Modell tjejs framgång i New York.

2011-07-25 @ 09:06:30
URL: http://belladavis.blogg.se/
Postat av: Niklas

Är det inte bättre att dricka morgonkaffet i soffan istället för framför?

2011-07-25 @ 11:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0