Smekmånad

Smekmånaden är nu äntligen bokad! Sex månader efter är vi bara, det är inte så illa pinkat. Det blir en flygtur till Prag och bo på Boscolo Hotel Carlo IV (kolla in det), därefter tar vi tåg, buss eller liknande till Berlin för att strosa runt ett par dagar. Ska bli skönt, hoppas bara att kontrollfreaken i mig kan slappna av och bara låta allt ha sin lilla gång. Eftersom resan mellan Prag och Berlin inte är bokad finns det en risk att jag blir halvgalen.
Oskar tycker att det ska bli asnice med allt detta, dels för att han inte har flugit förr och dels för att han aldrig har varit utomlands. Om man inte räknar med norden och 100 meter in på tysk mark. Jag har iaf varit i Portugal med Miss Sanna för typ 8 år sen eller nått sånt. Höjdpunkten var väl då att vi lyckades se Portugals president och sitta under en palm. Palmer blir det nog inte mycket av att se i framtiden då mannen inte tål sol, så några solsemestrar blir det inte i den här familjen.



Kommentarer
Postat av: gunilla

Välkommen till bloggandet

Bilder vill vi också ha......

Kan bli blogg torka ibland

Då skriver man inget eller så lägger man upp mycké bilder och lite text

Tack för att du följde med på behandlingen

Jag ser lite taskigt men det är för skiten hon pillade dit under ögat

Ha en bra helg

Kram

Gunilla

2011-02-04 @ 16:48:22
URL: http://nilla.blog.se
Postat av: sofia

tjoho! en ny blogg att följa... kommer bli en trogen läsare och du kommer få nervsammanbrott av tjatet efter uppdateringar! MOHAHHAHAHAHA skämt åsido, blir grymt imponerad av alla som orkar blogga! KRAM

2011-02-04 @ 20:38:36
Postat av: Petra

Hehe, jag skulle nog egentligen kunna skriva hur mkt som helst. Ordbajsa har jag blivit bra på. det är bara att trycka på lite om den uppdateras för sällan. Kommer ett inlägg nu efter helgen.

Tack själv Gunilla, jag hoppas du ser nått imorgon iaf ;)

Kram

2011-02-06 @ 20:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0