Nu är det lördagsmyyyys...

utan mannen dessutom. Han beslutade sig för att gå ut och se Alice in Videoland på Delux och då jag inte är ett så stort fan av dem så får han helt enkelt gå själv med sina polare. Jag tar och beger mig till Ola och Cissi och tar en lugn kväll med dem.
Har haft en lugn dag med Oskar, shoppat massa onödigt på Mediamarket och bara tagit det lugnt. Tog en liten promenad vid Växjö sjön, och då menar jag en riktigt kort än. Det är super där när solen skiner och sjön är frusen, men det blåser ju så in åt h.....



Annars har veckan varit rätt lugn. Var på sjukhuset igår för min gastroskopi, den sista undersökningen för att se om mitt brock skulle opereras eller inte. Läkaren konstaterade att jag hade brock och att muskeln till magmunnen inte fungerade som den skulle, men ÄNDÅ beslutade han sig för att jag inte skulle få operera bort det. Trots att jag sedan augusti dagligen mått illa! Samtidigt vill han att jag slutar med min medicin, vilket är helt omöjligt. Var utan den 10 dagar inför en annan undersökning och jag har inte mått så dåligt på länge. Vissa dagar låg jag dubbelvikt av smärta. Han ansåg att jag skulle lära mig att leva med det...
Känns lite smått irriterande, då jag anser att det är bättre att operera bort det då det är möjligt än att hålla på att äta medicin (som han dessutom informerade mig om att man kan få benskörhet av i längden) och må dåligt. Men, men vill de ha mig rännande där så är det upp till dem. Dessutom är vi redan stammisar på stället då personalen känner igen oss... :P

Kommentarer
Postat av: ida

Hörru storbloggarn, fler inlägg vill vi ha ;) kramen

2011-02-23 @ 12:32:32
URL: http://nyveckanyttliv.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0