Nightmares

Det är helt sjukt vad jag drömmer mardrömmar just nu. De handlar dessutom om samma sak, en man hotar ett flertal människor i min närvaro (ink mig) Mannen är alltid superskadad (inatt även blind) och borde varit död, men kan på nått sätt alltid hålla människor fånga och i skräck. Sen är det också alltid så att det sitter en massa människor utanför huset med vapen och ska döda mannen, men trots flera mot en så går det inte och vi måste hela tiden fly från mannen och det tar liksom aldrig slut. Mannen är alltid efter en hela tiden. Detta sker i olika miljöer, men olika män och olika människor, men det är samma senario. Helskumt, undrar egentligen vad det kan betyda?

I övrigt hade jag världens sämsta dag igår. Riktigt sur och irriterad på allt! Tänkte att det var för att den kvinnliga skitveckan snart är här, men sen så köpte jag mig en stor påse godis och blev på lite bätter humör. Det kan väl adrig vara så att jag har ett sockerberoende? Nej! Inte jag! Jag som absolut inte älskar choklad! Eller älskar en massa... Jag tror att det är en bidragande orska till mitt humör. Det är dock svårt att låta bli, helt sjukt svårt ibland, det bara kittlar i fingarna när det ligger framför en och automatiskt tar handen den där läckra biten och stoppar i truten. sen är det kört, sen går de in en efter en, ska tilläggas att jag hinner inte ens känna smaken av läckerheten så snabbt går det. Oskar brukar plocka bort chokladen och säga att det inte är nån idé att äta om man inte ens känner smaken. Han har kanske lite rätt i det...


Kommentarer
Postat av: ida

Nej men se där ja, petra bloggar!! de va inte illa. Ja här har du adressen till min nya blogg :) Din lilla smygläsare ;P kram

2011-02-10 @ 16:44:48
URL: http://nyveckanyttliv.bloggplatsen.se/
Postat av: gunilla

Bloggen blev ju bra

Hoppas du nu får sova utan mardrömmar

Ha en bra dag imorron och en skön helg

Ses på måndag,kort vecka, skönt

2011-02-10 @ 21:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0