Monday morning...

Ja, det är ännu en måndagsmorgon och veckorna går allt väldrigt fort nu. Både skönt och inte, man hinner inte med lika mycket när tiden bara rinner iväg.
Helgen har varit lika intensiv som vanligt, varje ledig helg blir till en planerad helg. Under vem det beror på!?

I lördags var vi över hos Ola och Cissi, hjälpte till med renoveringen av deras hus. Ett projekt som de har en tidsplan på 5 år på! Det är helt galet vad mycket det är att göra på det där huset, men när det är klart kommer det att vara väldigt fint. Under tiden hjälper vi dem så gott vi kan. De tar mycket bilder, så jag ska se om jag kan nalla några och lägga upp här på bloggen sen.

I söndags var vi sedan ut till Nydala för att hälsa på Frida, Samuel och lilla Line. Vi träffas alldeles för sällan och det är jäkligt trist måste jag säga. När vi väl träffas dock har vi ju det riktigt trevligt =) Killarna kommer dock alldeles för bra överens :P Frida och jag har dock ett väldigt trevligt telefonförhållande som kompenserar upp det hela lite.

Frida och Samuels Line, hur kunde hon blir så bra?

Frida och Samuels Line, hur kunde hon blir så bra?

Smile =)

Täntke att jag skulle uppdatera er om vad som hänt tidigare i år i lite bilder, men det får komma senare. JObbet väntar och ännu en dag på Kungsmadsskolan =)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hörrudu, man får fan inte lägga upp sådana vidriga bilder på mig! Skäms petra!!! Passa dig så det inte dyker upp någon bra bild på dig i min blogg ;)



Du har helt i övrigt i det du skriver, att barnet blev så bra som hon blev övergår även mitt förstånd. Karlarna kommer alldeles för bra överrens och du bor för långt borta! Men som tur är så tycke rjag mycket om att tala i telefon :D Ha en underbar kväll bruden!!

2011-02-10 @ 20:57:14
URL: http://childofdestiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0