Efter tre timmars...

sömn i eftermiddags blev jag en ny människa. Vaknade av att jag hade en sådan satans huvudvärk och mådde allmänt dåligt. Gick till röntgen som planerat, drack min kontrastvätska (röntgade matstrupen eftersom jag vill operera bort mitt brock på magmunnen) och mådde därefter mer dåligt. Gick till jobbet och hade en lugn förmiddag, men pga huvudet fick jag ställa in min lektion på Västerled. Kändes lite larvigt då kroppen inte mådde fysisk jättedåligt (samt att jag hela tiden tänker på att jag måste tjäna mer pengar), men det kändes bra att jag valde att gå hem så här i efterhand.

Nu i veckan väntas afterwork på jobbet och ett besök på gastromottagningen.

Måster bara rekomendera en sak till er. Jag gillar att läsa tränings- och hälsotidningar av alla dess slag, inte för att jag använder mig av dem så i min vardag (även om jag kanske borde) men de är rätt intressanta. Det jag dock stör mig på är att i varje tidning så är det en massa smala, smärta och smidiga tjejer som på nått sätt inte motiverar mig. Artiklarna kan vara hur intressanta som helst, men de fångar mig inte som jag önskat. Men, igår köpte jag Amelia, träning och pepp och sträckläste den! Ariklarna fångade en på ett mycket bra sätt. Så, är ni sugna på en tidning som inte pekar med hela handen, köp den!

Kommentarer
Postat av: ida

den tidningen lät inte dum alls. kanske man skulle kolla efter :)

2011-02-18 @ 14:08:13
URL: http://nyveckanyttliv.bloggplatsen.se/
Postat av: Petra

Tycker jag att du ska göra Ida, jag gillade den iaf.. =)

2011-02-19 @ 16:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0