Blogga varje dag....

är för proffs. I am not one of them! Efter ett litet önskemål ska jag väl försöka att bli liiite bättre. En dag bloggade jag ju faktiskt två gånger så jag har ju en dag att ta av där jag inte behöver blogga... eller?

Den här veckan är det ju sportlov och jag ska egentligen vara ledig. Började bra med att jag var ledig i måndags, fyllde den med gym och ett besök hos Lollo och lilla Daniel. Trevligt värre det är att se den lilla krabbaten bli allt större och allt mer med på vad som händer runt omkring.  Dock verkar han ju inte riktigt gilla mig, skrek så fort han såg min nuna. Stackars lilla pojk att var så utsatt :P

Sen har jag lyckas planera upp mig på jobb i Alvesta (behandlingsassistent) och i Rottne (handledare för ensamkommande flyktingbarn) fram till söndag kväll. Det är dock riktigt skönt att få jobba lite extra igen och dessutom på två arbetsplatser jag gillar att vara på. Sen att det faller sig så att man måste jobba röven av sig är väl kanske ett litet minus. Jag har iaf nu 2 timmar kvar hemma innan jag ska vidare. Har tillbringat ett par timmar med mannen idag iaf, han är inte för nöjd över att jag ska sova på jobbet. Visst, inte jag heller men det är ju endast en natt det överlever han nog :)

Var för övrigt hos Sabbacus och Patricia på lite bröllopsplanering. De ska gifta sig 28 maj och jag är lite köksansvarig (tillsammans med Cissi) så det var lite som skulle gås igenom. De har en infokväll på lördag då varken jag eller Cissi kan vara närvarande, så det var skönt att kunna kolla upp lite vad de skulle informera köket om så att det inte blir nått knas.



Kommentarer
Postat av: ida

tack för inlägget. var inte menat som press:) hoppas du får skoj på dina extrajobb!

2011-02-24 @ 06:45:42
URL: http://nyveckanyttliv.bloggplatsen.se/
Postat av: Petra

Haha, tog det inte som det vännen :P Var bara tvungen att påpeka det lite. Kram

2011-02-24 @ 11:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0