Sista dagen på jobbet

Idag gick min anställning ut på Kungsmad. Det innebär att jag från och med nu är arbetslös och inte har nått jobb att gå tillbaka till efter min mammledighet. Det innebär att jag kanske inte får jobba med det härliga gänget på T11 höstterminen nästa år.
Kan säga att det har varit en av de bästa arbetsplatser jag varit på, någonsinn och mycket bra kollegor som jag haft mycket roligt med. Det kändes inte alls bra att gå hem idag =/ Var nästan värre igår när de innan det årliga julbordet tackade av mig, men jag vet också att jag är mer än välkommen tillbaka =) (även om det kanske inte blir så så har jag dem bakom mig)

Jag behöll dessutom nycklarna så nu måste jag gå tillbaka när vårterminen börjar.



Dessa fina blommor fick jag med mig hem igår =)

Så imorgon blir det att bege sig till arbetsförmedlingen, igen.. Snacka om onödigt när det vet att jag ändå ska vara mammaledig. har ju varit där tre gånger och sagt till att jag kommer att söka jobb under min mammaledighet, men att det känns onödigt att hålla på att gå dit jämnt. Vi får väl se imorgon vad de säger.

efter jobbet gick jag hem för att koka lite knäck och nu är de äntligen klara.Så nu över till matlagningen och sen ge sig iväg till Björn och Annika på lite fika.

Kommentarer
Postat av: gunilla

Vi kommer att sakna dig i vår:( Saknar redan gänget

(lite) Vi ska göra vad vi kan för att få dig tillbaka i gänget. Det är ju du som håller ner medelåldern:)

Tur att jag har dig på FC så jag kan hålla koll på dig och vise versa

Massa julkramar från mig till dig

2011-12-21 @ 16:33:16
URL: http://nilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0