Sidbyte

Det här med att byta sida att sova på i sängen är egentligen en jävligt dum idé måste jag säga. Oskar och jag bytte sida här om dagen eftersom barnsängen inte fick rum på min sida, snacka om ännu sämre sömn. Dessutom får Oskar för sig att han ska sova på "sin sida av sängen", vilket resulterar i att jag blir utknuffad. Höll på att ramlar ur här om natten och rent spontant kom det ett "hjälp", Oskar vaknar (kors i taket), får lätt panik och säger: vad är det?! Det är iaf trevlig att se att han ändå reagerar så lätt som han gör när han vet att han behöver det, jag tror dock att jag inte lär säga ett litet hjälp om förlossningen sätter igång.

Idag är det nyårsafton, vi har inte riktigt kommit igång trots att det är efter lunch. Vi satt uppe och kollade på hockey inatt till 02.00. JVM går ju i Kanada och ja, då är det nätterna som gäller. Var en grymt bra match, Sverieg spelade suverän hockey. Inatt är det mot Ryssland, får se om vi orkar titta då matchen inte börjar förens 04.00.

Om några timmar bär det av till Lollo och Dansk för lite nyårsmiddag, blir en lugn och inte allt för lång kväll, men det ska bli skönt att komma hemifrån lite.

Önskar er alla en trevlig kväll och ett gott ny år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0