Rastlöshet

Har inte uppdaterat bloggen denna vecka eftersom det inte finns så mycket att skriva om jag ska vara ärlig. Jag sitter hemma om dagarna, gungar i min stol, ligger i soffan, sover och har förvärkar. Så ni förstår att det kanske inte är nått man skriver om i ett inlägg om dagen.
Jo, jag talar med Frida minst en gång om dagen också, hon vill ha en uppdatering om hur det går, och ja jag är väl skyldig henne det :P
Angående det här med förvärkar, trodde fan att det var dags här om dagen, men sen så ger det med sig. De gör säker de de ska, men dom stör mig.

Var hos barnmorskan igår och ja, allt såg fint ut. Hon var dessutom snäll nog att påpeka att förlossningen kan dra ut på tiden, jag har ju faktiskt inte gått över förens den 22 januari. Jag kreverar om jag måste ha förvärkar så länge, vilket jag också sa. Dessutim har jag nästan gått upp 15 kg och jag vill inte vet hur mycket jag kommer ha lagt på mig om jag måste gå över så länge.. Den längsta promenaden denna vecka har varit till och från konsum, det säger en del om hur det kommer att bli isf. Men på nått sätt är allt detta komiskt också =) Det kommer ju inte att vara så här för all framtid, det kommer gå över.

Kommentarer
Postat av: Ella

hej

Ja du förvärkar låter inge vidare. Jag hade ju själv inga alls. Utan allt startade med att slemproppen gick sen var han ute 15 timmar senare. Jag gick upp 18 kg totalt när jag väntade Hugo.

Lycka till med förlossning och allt.



MVH Ella

2011-12-29 @ 15:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0