Juluppdatering

Annandag jul och jag sitter framför tv, hockeydags. Oskar har barrikerat sig framför star wars, surpriced?
Julen har varit riktigt lugn, nästan för lugn, men å andra sidan orkar jag ändå inte gör så mycket. Det sammanlagda jag gått de senaste dagarna är lätträknat.

Så, julen ja.. Det blir en kort uppdatering, eftersom vi inte svirat runt. Både fredag, lördag och söndag spenderades på Klavérvägen hos Ola och Cissi. Det var allt bra trevligt att de hade plats för oss. Julafton ägnades åt mat, godis, julklappsspel och sällskapsspel med Cissis familj. Lyckades "spela" till mig nått verktyg, haha. Inte nått som jag kommer ha användning för, men Oskar säger att det var nått bra. Får väl lita på det helt enkelt.


Julaftonsmorgon, risgrynsgröt och skinkmacka, som det ska vara =)


Oskar och jag hade bestämt oss för att inte köpa några julklappar till varandra i år, jag brukar vara den som bryter en sån överenskommelse. I år tänkte jag att inte skulle göra det, vem är det då som bryter den? Fick en bok som jag önskat mig av mannen, väldigt överraskad och glad blev jag =) 

Hoppas på att kommande vecka kommer att gå fort. Det är nått litet planerat nästan varje dag. Imorgon är det lugnt, på onsdag är det barnmoskebesök och sen ska O på hockey med Ola och Cissi, på torsdag får jag/vi besök av Sofia och Niklas (rollspel för O), fredag ev lite handling, lördag nyår hos Lollo och Dansk och på söndag påbörjar "operation" starta förlossning =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0