Julgodis!

Här om dagen fick jag mannen min att baka julgodis tillsammans med mig, i alla fall en del av det. Förra året stod vi på varsitt håll och gjorde detta, mysigt värre var det.

Jag gjorde en fantastiskt god ischoklad

Oskar säger att tröjan talar för sig själv ;) Rocky road utan dumle

Till sist gjorde vi ett experiment. Marsipan spetsad med pusch sen doppad i mörk choklad. Jag gillar inte punsch, men det blev faktiskt gott.

 

Det var meningen att det skulle göras knäck och hasselnätsfudge, men så långt kom vi inte då Plupp beordrade mig att sitta resten av kvällen. Han/hon har även beordrat mig att (för första gången) att köpa tårtan till min födelsedag imorgon, taskigt värre. Det enda som kommer hinnas med inför imorgon är att städa lite, resten får helt enkelt va. Ev ska jag se om det blir lite pepparkaksbak om en stund.


Kommentarer
Postat av: eva

Du ska inte städa eller köpa tårta du ska PASSAS UPP SOM EN DROTTNING:

2011-12-16 @ 17:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0