Första inlägget..

Handlar om förra helgens fina bröllop mellan Ida och Tobias. Kungälv, lördag den 3 dec kl. 17:00 tågade paret in i kyrkan för att ge varandra livets löften. Det var en kort och mysig cermoni, med psalmer som ingen människa kunde. Undra om Ida och Tobias hade tränat nog på dem? :P Med tanke på att någon trodde att psalmer står i bibeln *pik* =)
De hade iaf tur med vädret, det paret som gifte sig vid 15.00 fick en härlig hagelstorm på sig när de stod utanför kyrkan. Ida och Tobias fick stå ut med kylan och blåsten... bara..

Efter middagen gav vi oss av till Fontin där middagen ägde rum. Träffade människor som man kände och människor som man faktiskt lärde känna. Tack för bordsplaceringen =) God mat och en mycket god tårta. Då jag inte frågat om jag får lägga ut bilder på min blogg så blir det sparsamt med det.


Tack för att vi fick vara med på er dag

På söndagen var det dags med en gemensam frukost på hotellet och presentöppning. de fick nog mest vad de önskade sig, presentkort på Resia. Det är helt perfekt, de ska åka till Italien på bröllopsresa, hoppas de får en fantastiskt upplevelese.

 


Kommentarer
Postat av: Frida D

Gud så fin du är gumman. Magen är så go. Å va kul att få tjuvkika på lite bilder från bröllopet, jag måste få se mer när vi ses... nääästa år ;)



Snart får du ta dig en bärs också... haha..



Hur ser din vecka ut? Jag hör av mig onsdag tänkte jag.........



puss på magen!

Fridolf a la shoppoholoc

2011-12-11 @ 20:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0