Förkyld...

och höggravid = dålig kombination. NU är jag ungefär lika gnällig som Oskar är när han är förkyld ;)
Fick gå hem lite tidigare från jobbet idag, det stör mig fruktansvärt, eftersom jag inte har ett så ansträngande jobb. Arbetskamraterna tjatar också lite ;) Även om jag inte vill tänka på mig själv så ska jag tänka på Plupp. Visst har dom rätt (som alltid), men jag hör tyvärr lite dåligt med det örat.

Barnmorskebesök idag. Det bästa var att hb:t nu har ökat och järnbristen är inte så påtaglig längre =) Det trots att jag faktikt inte äter järntabletter, utan trycker i mig lite järnbrustabletter och blutsaft. Iaf skönt att slippa tänka på det, att det jag gör faktiskt funkar. Det jag är lite orolig för är mitt blodtryck, då jag har legat jättelågt ända fram tills för två veckor sen och nu plötsligt ligger över det jag har i normala fall får en att reagera. Men barnmorskan är inte så bekymrad, men jag kommer nog försöka ha lite mer koll. Plupp är väl fastkilad nu och väntar på att få titta ut, men han/hon får allt vänta 19 dagar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0