Andra inlägget

Varför två inlägg tänker ni, jag tänker varför inte?

Helgen har varit till belåtenhet, mycket lugn, men med inslag av social samvaro. Igår firades Dansk och Lollos lille sons 1-årsdag. Har tyvärr inga bilder då jag glömde kameran, tänkte på det innan jag åkte iaf. Där var det full rulle med barn och föräldrar. kul att träffa dem alla, det händer ju faktiskt inte så ofta, vilket är trist. Kan ju inte påstå att jag är så duktig på att hälsa på eller bjuda hem folk för den delen.
Efter en massa gosaker åkte vi hem och ja, jag hamnade i dvala med huvudvärk. En liten släng av migrän trädde fram, var länge sen jag hade det nu att jag nästan glömt bort hur det känns. Det jobbiga var att jag numera inte får äta den medicin jag fick i mitten av graviditeten. Så det var bara att härda ut.

Idag så fick vi ett spontanbesök av Sarah och Kelian. Fasters pojke växer fort =) Tyvärr kunde de inte stanna länge, men vi fick rå om honom en stund. Han hann iaf inviga en mickileksak, bebissängen och skötbordet. Nu vet vi iaf att skötbordet inte riktigt passar för en så stor kille.

 


Efter detta härliga besök blev det en stunds sovande och sen satte lussebullarbaket igång. Kanske inte det smartaste jag gett mig på, men vad gör man inte för att gästerna ska ha något att äta på lördag. Måste bara tillägga att jag har INTE pärlsocker på mina lussebullar och kan inte förstå de som har det. När man kollar på facebook verka de flesta ha det, vad är det för påhitt? Jag bara undrar.

Kommentarer
Postat av: gunilla

Hej

Inget pärlsocker på lussebullar!!!!!!!!

2011-12-11 @ 19:47:25
Postat av: Petra

Vet inte vad folk tänker när de förstör en så god bulle

2011-12-11 @ 20:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0