Jag vill vara normal

Är titeln på den föreläsning som jag och kollegorna var på i konserthuset ikväll. Eric Donell höll en föreläsning , handlade främst om tourettes, med inslad av andra neuropsykiatriska funktionsnedsättningar. Duktig föreläsare, fick med publiken så pass att det inte fanns någon möjlighet att somna. Grunden i föreläsningen var att det är viktig att upptäcka de barn med problematik i tid, att skolan har en viktig del i barnens liv. Han talade mycket om sitt liv och hur han hanterat sin tourettes.

Känns skönt att få kommit hem och satt sig i soffa. Det har varit full rulle och sena kvällar på jobb, därav mycket dålig uppdatering om livet. Dessutom har jag en sjuk stackare hemma som måste pysslas om (åååå såååå synd om honom :P) 

I fredags hade vi Patricia och Sabbacus över på lite middag och lite spel. Var trevligt, var ett tag sedan vi umgicks med dem. Dock kommer ju min trötthet alltid ikapp mig på fredagskvällar så det blev tidigt för mig, medan de andra fortsatte till in på natten.


Partyalias stod på tapeten. Väldigt roligt spel, även på fyra. Så klart krossade vi det blivande brudparet :P

Lördagens planer bestod av 30 årsfest hos Lehner. Hade planer på att bli hämtad av Cissi vid elva senast, men de planerna gick i stöpet och vi kom hem vid halv tre nått. Det var en mycket trevlig kväll med lekar, mat och en massa skitsnack. En mycket skön stämning som gjorde det svårt att avlägsna sig som planerat =)



Lördagens outfits =) Visst är han fin min man!


Kommentarer
Postat av: svärmor

sygga båda två.

2011-04-06 @ 19:21:34
Postat av: Anna Johansson

snygga ni är båda två som alltid

2011-04-07 @ 11:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0