Host host

Det var allt länge sedan jag slrev ett par ord i denna blogg. Var meningen att jag skulle göra det efter släktträffen förra veckan, men det har liksom inte riktigt blivit av. Än har jag inte lyckas bli en storbloggare ;) Tycker själv att det är tråkigt när man följer en blogg och de skriver sällan. Får skärpa mig efter bröllopsresan.

Veckan har kantrats av allt möjligt. Främst har Oskar smittat ner mig och jag har inför resan varit hostig, haft ont i halsen, lite febrig osv. Eftersom vi nu ska gå kosntant i en vecka så kände jag att sjukan timeade sig lite fel om man säger så. Men, de har väl medicin i andra länder med !? :P

Släkträff förra veckan, då träffades alla kusiner på pappa sida (förutom min storebror) Det var riktigt nice att se alla igen, vissa var fortfarande sig lika och andra inte. Det som kändes lite jobbigt var att jag inte kände igen lillebror Daun, en av de kusiner jag alltid bott närmast, har alltid umgåtts med hans systrar. Han hade på ett par år förändrats sååå mycket att jag var tvungen att fråga om det verkligen var han.

Från översta raden från vänster: Anna, Viktor, Kricke
Nedre raden från vänster: Fia, Ulrika, Gabriella, Andreas, Putte och jag

Lillebror och jag =)

På hemvägen stannade vi till hos Linda och Jonas som vanligt, lekte lite ute med lilla Erik  och bara snackade en massa skit. De människorna saknar jag ofta, hade gärna varit dem lite närmare.

 

Annars har jag jobbat lite här och där denna vecka. I skolan har det varit rätt lugnt, men på andra ställen rena karusellen. Men det är väl det man lär sig av, när det är lite action :P

Nej, nu ska mannen väckas och det sista inför resan ska packas. Hatar att flyga, så nattsömnen har varit så där. Bloggen uppdateras när vi kommit hem då jag inte äger en hightec telefon :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0